Si o intrebare …………ca in vizita la punctul. sensibil…CAT ATI MINTIT DE SARBATORI!?RASPUNDETI MA JOS:)

28 Dec

4 răspunsuri to “Si o intrebare …………ca in vizita la punctul. sensibil…CAT ATI MINTIT DE SARBATORI!?RASPUNDETI MA JOS:)”

  1. meea Decembrie 28, 2007 la 9:36 pm #

    am mintit..cit mint de obicei nici mai mult nici mai putin..ma crezi pe cuvint?!

  2. Nico Decembrie 28, 2007 la 10:52 pm #

    Cam tot atat de mult cat ne-au mintit sarbatorile pe noi !

  3. Ubi Decembrie 28, 2007 la 11:58 pm #

    Sarbautorile se mint putin mai mult decat de obicei. Asta pentru ca sociatatea noastra consumista ne invata ca e frumos sa facem multe gesturi frumoase. Si costisitoare.
    Si unii (ca mine) refuza. De unde si replici de genul „sunt plecat” date unora de care nu-ti pasa sau pur si simplu nu ai chef de „gestica”. Oricat de mult sau putin ai tine la ei.

    Deci mintiiiim, mintim!

  4. radu.cu Decembrie 29, 2007 la 12:15 am #

    eu n-am mintit. am invatat de la baselu’… „n-am mintit, mi-am nuantat o opinie…”

Lasă un răspuns

