SIGUR AI TRECUT SI TU PE AICI:)

28 Dec

4 răspunsuri to “SIGUR AI TRECUT SI TU PE AICI:)”

  1. vladcraioveanu Decembrie 28, 2007 la 2:33 pm #

    INTREBATI-O PE ELODIA DE CE NU-MI MERG CLIPURILE PERSONALE!:)

  2. garage0racing Februarie 27, 2008 la 9:27 am #

    ca ti-a spart cioaca calcu.:)roflmao

  3. Vandorsky Septembrie 26, 2008 la 12:10 pm #

    pt ca aproape toate clipurile cu vlad craioveanu de pe youtube sunt puse de utilizatorul vjHeavenu. daca te uiti la fiecare clip o sa vezi ca la Embed apare „Embedding disabled by request” asta inseamna ca nu poti sa folosesti clipul pe alte bloguri sau site-uri.

    caca maca! 😐 … am vrut sa pun si eu un clip pe blog si nu am reusit. solutia? am cautat si pe trilulilu si acolo am gasit ceva material. 😉

    ps: intre tine si vlad craioveanu (omul public) este vre-o legatura?

  4. vladcraioveanu Septembrie 26, 2008 la 1:39 pm #

    da.

Lasă un răspuns

