fictiv!!!!???????

12 Ian

· Intr-o joi,acum 2 saptamani , eram la magazinul cutare si comandam un mop,o galeata,o masa de calcat si ulei de masline.Coada la ghiseu .Erau cam de 20 de oameni ,inghesuiti unul in altul ,pentru ca patronul a preferat sa ocupe spatiu cu produse decat sa ne ofere spatiu liber si prin asta ,respect.in fine,la aceasta coada mi-au furat actele si am aflat cine, pentru ca mi-au mai fost furate odata la un restaurant celebru din capitala si am capatat experienta, acum ma uit intotdeauna cine este in spatele meu si incerc sa-i memorez capatana.in momentul cand mi-am dat seama ca nu mai am portofelul cu acte ,am avut un flash back cu chipul omului din spate, exact cand il priveam.geaca de piele maro lucios maleta neagra,lant de aur la gat manusi de piele neagra si blugi cu genunchi albastrii.Am alergat spre el.L-am oprit si i-am spus:

-Imi dai un interviu fara sa ti se vada fata si fara sa ti se stie numele,pastrezi banii si imi inapoiezi portofelul sau …chem bodyguarzii?!

el raspunde:- Sa moara copii mei daca ti-am luat eu ceva.

eu-Tu doar pastrezi in siguranta,tu nu furi ni-cio-da-ta!!stiu asta.Sa inteleg ca nu vrei interviu si vrei la politie?

el-Hai ba da-te’n sange sa-ti dau la interviu.

eu-Ba ,atunci interviu si eu si te rog sa fi cat mai relaxat si mai comunicativ

Hai la *********

eu––––––unde se fura cel mai bine si cinstit din capitale?

el––––––-oriunde poti ,parosule!!

eu––––––-reformulez atunci:-unde ai furat cel mai bine?

el–––––––a mers germania la inceput ,dupa …….belgia ,italia,austria,danemarca,finlanda,groelanda,antarctica,somalia si ecuator……mineaza rasul

eu––––––– cred ca ma ironizezi total gratuit si nu respecti, ca nu vreau sa-ti fac nici un rau ,ba din contra vreau sa spun oamenilor cu ajutorul tau, hotul erou, care vorbeste presei ….si prin presa… ce inseamna meseria asta. Poate exista persoane care s-au indragostit de acesta meserie si vor sa afle ceva ce nu stiu, despre ce ii asteapta in bransa. mi se pare ca esti cam rau sau dracu stie oi fi tu hotul discret ce nu spune din casa

el–––––––- hai praleo ca esti mondial ..intreaba-ma!!!

eu–––––––-ai facut sex in timpul serviciului?

el––––––––rade-daca tie ti se scoala in timp ce bagi mana in buzunar inseamna ca nu ai furat niciodata……. sigur iti spun ca …….ti-o furi !.oamenii nu iubeste perversii!

eu––––––––si asta pe buna nedreptate!dar hai sa te mai intreb ceva:o intamplare haioasa la locul de munca?

el––––––––pai asta cu tine de acum,sau stai sa-ti spun:Bagasem mana intr-o geanta puma ,model d’ala mucegait si obosit si am scos din ea crezand ca e un portofel, un toc de berreta cu pistolul in el,,,, asta pe baneasa , prin 73.

eu––––––––aeroportul baneasa?

el––––––––-aha.

eu:––––––––daca ar fi sa zicem sa furi in scop caritabil,sa fii un fel de roobin hood al zilelor noastre ai face-o?

el:––––––––-ce sa fur?

eu–––––––––sa-mi furi mie un rinichi pentru al salva de la moarte pe eddy murphy?!!!

el:–––––––––tie oricand!

eu:––––––––-roaga-ma frumos si ti-l fac cadou de ziua ta.

eu:–––––––––de ce furi mai nesimtitule?

el:–––––––––pentru ca poti fi furat si ti-am aratat asta mai devreme.eu nu fac altceva decat sa-ti trag un semnal de alarma referitor la ce ti se poate intampla

eu:–––––––––si oamenii sunt impuscati ca sa li se arate ca gloantele ranesc..

el:–––––––––vezi sa nu regreti!

eu:–––––––––ce sa regret?

el:–––––––––ca nu te-ai apucat de ciordeala pana acum.Cat iti dau astia aici?

eu–––––––––cat sa nu fur

el––––––––––dar cat muncesti ca sa nu furi te-ai gandit?

eu–––––––––-uneori

eu–––––––––-spune-mi daca te fura somnul uneori?

el––––––––––asta e intrebare capcana a la jean nea marin constantin a?

el––––––––––sa radem cu gura la televizor.

eu––––––––––sa radem cu sufletul la fierul de calcat cam asta esti…..tu nu meriti ba..

el––––––––––dar tu meriti

eu––––––––––in mod sigur te merit

el––––––––––-bravo cyborg

eu––––––––––ia zii cand iubesti ce furi ca sa o impresionezi pe doamna?

el––––––––––-odata am furat o balustrada de inox dintr-o vila si i-am spus ca mi-ar placea sa o vad alunecand pe ea seara ,costumata in ninja.Mint.Dar as vrea sa fac asta.Faza pe bune e cand am furat odata,ceva barosan si dupa ,i-am cumparat parintii.Le-am luat la fiecare niste cadouri mari dupa care m-am prezentat.I-am paralizat..au facut o mecla de parca s-ar fi bucurat zau,parca erau nelson mandela la eliberare.

eu––––––––––acum daca ai ajuns sa furi din supermarketuri inseamna ca ti-e cam greu!?

el––––––––––sora mea are sifilis intr-o faza evoluata pentru ca nu si-a dat seama de boala, din cauza ca ,barbat-su care e orb ,a primit un post de portar la o gradinita zoologica din paris si in sfarsit s-a angajat in strainatate. dupa asta sora-mea a primit de acolo cadou un vibrator.nesigilat,nenimic ,s-a matubat cu el si s-a imbolnavit si acu capac 3 ani ea crezut ca are alunite .oricum pervers orbu.ii placea sa o faca doar cu lumina aprinsa.

eu––––––––––daca asa e toata familia ta ,inteleg de ce te-ai apucat sa furi.te-ai apucat sa furi ca sa demostrezi lumii ca esti singurul din familia ta rational cand vine vorba de supravietuire.probabil intr-un fel ai demonstrat-o.

(intre timp la masa din spatele lui s-au asezat doi pitici ,un el si o ea ,tot agitandu-se sa-si potriveasca scaunele pana intr-un final cad isi fac scarita unul altuia si se rezolva)

eu––––––––––iti respecti victima?

el––––––––––-nu-mi dau seama.ce intelegi tu cand spui?iti respecti victima?daca o salut pe strada sau la ce te referi?

eu––––––––––adica daca te comporti ca si cum te-ai astepta in permanenta ca persoana furata sa riposteze pe masura adica…. dureros de respectuos

el–––––––––––prietenica hai sa-ti sifonez ceva despre mine:de cate ori sunt prins in fapt imi scot asta!(se uita precaut imprejur si-si zmulge un brat pe care abia acum il vad ca fiind proteza)si spun:-cu asta fur tarane!cu asta?!fura tu cu asta daca poti(si-si flutura bratul in aer).

eu:––––––––––esti grotesc si inventiv

el–––––––––––si tu vrei premiul 1 ca ai desoperit asta.hai mai scuteste-ma.tu te-ai nascut pentru a vedea greselile altora fara a avea stiinta de ce inseamna greseala ta,pentru ca nu o recunosti niciodata iar cand cineva greseste cu tine iti iei fata aia de sfintisor scarbit ca oamenii gresesc.

eu––––––––––-si daca recunosc ca am gresit nu cumva iti satisfac mandria de puscarias care proaspat si-a regulat un coleg?

el:–––––––––––deci recunosti ca suntem colegi.rade….hehehe

eu–––––––––––ti se pare ca sunt genul tau?

el:–––––––––––eventual ingenuu meu.

eu–––––––––––indigenu meu.

eu–––––––––––hai sa terminam.platim nemteste!chelner!!!!!!!!!

(isi baga mana in buzunar,are un moment de mirare,mai baga o data,devine din ce in ce mai precipitat si spune:

el- Baaaa ne-au facut in piticii ma-sii!

eu–––––––––––Am uitat sa-mi iau portofelul de la tine!

resemnat

nesemnat

vlad craioveanu-in semn

17_07_2007_0120556001184664756_lyndon_wade1.jpg

4 răspunsuri to “fictiv!!!!???????”

  1. VSFCT Ianuarie 12, 2008 la 9:38 pm #

    FE-NO-ME-NAL!

  2. psihedelique Ianuarie 13, 2008 la 10:14 pm #

    daca ai avea un hot in tine, cum l-ar chema?

    • ex-spectator Aprilie 28, 2011 la 11:45 am #

      teribil ce mi-a placut.
      ar trebui jucat

Trackbacks/Pingbacks

  1. scurte, minuscule, hipertext la minim « Korova - Ianuarie 14, 2008

    […] cand cineva greseste cu tine iti iei fata aia de sfintisor scarbit ca oamenii gresesc.” de aici. era misto Craioveanu cand arunca cu pui in balcoane la pensionari si palmuia la cur caprioara […]

Lasă un răspuns

