taxi si alte taxi!!

15 Ian

Ieri seara .Frig ingrozitor.Eu cu familia, coboram sa luam un taxi la care facusem comanda.Vedem taxiul cum tocmai pleca pentru ca luase pe altcineva.Ramanem in strada incercand sa gasim un altul.Nu gasim.Sunam la firma la care comandasem masina si ne plangem de problema.kjkjh.jpgNi se spune ca in 12 min vine altul.Spunem ok.Intre timp s-a facut si mai frig.Pe langa noi trece un taxi care opreste la 10 m .Ne mai ramasesera de asteptat comanda cam 5 min.Nu mai asteptam si ne urcam in cel stationat.Plecam.

Intre timp primim telefon de la dispecerat ca ne-a ajuns masina.Spunem ca deja am plecat cu o alta masina de la aceiasi firma,desi evident ca nu facusem asta.Dispecera devine isterica si cere indicativul masinii!!!Ii spun calm ca soferul nu vrea sa i-l spuna si continuam zambind drumul.

2 răspunsuri to “taxi si alte taxi!!”

  1. madalina simionov Februarie 15, 2008 la 1:44 pm #

    facerea de bine, f….e de mama! intelege si tu de aici ce doresti, dar eu cred ca nu are rost sa te enervezi niciodata cand vorbesti cu dispecera de la o firma de taxi… ea oricum nu va intelege in viata ei expresia FACERE DE BINE F….E DE MAMA! Dragut blogul asta al tau, ma scoate din starea deprimanta care ma imbatraneste pe zi ce trece… Am sa te numesc Gerovital. Te-am cunoscut candva, eram mai tanara, mai frumoasa si mai proasta, ai fost la mine acasa, am fost la tine acasa, numai o data, din pacate, ca atunci imi permiteam sa ma aventurez in astfel de jocuri…nu stiam nimic despre faptul ca facerea de bine e f….e de mama, dar slava Domnului am priceput si eu in cele din urma… oare ma mai tii minte? m-ai trimis acasa cu un taxi care a venit si m-a luat la timp. Al naibii taxi!

  2. madalina simionov Februarie 15, 2008 la 1:55 pm #

    am comentat

Lasă un răspuns

