Am ajuns….opreste aici!!

16 Ian

Povestirile din taxi continua.Se pare ca eman o

atractie deosebita pentru

 nebuni.In cazul pe care vreau sa-l povestestesc e vorba

 de un taximetrist

nu atipic ….exagerat de atipic.Individul intra in

discutie cu mine foarte direct:

el–-Esti craioveanu nu?

Eu–-Da

El––Auzi frate…..pe bune acum….tu bagi marihuana sau nu ?!

Eu––E ilegala

El––-Frate….sa sti ca eu bag in fiecare zi.Fumez si

intru in

 trafic !!Uneori ma cac pe mine de frica cand ma uit in

 spate,  pentru ca

uit ca am luat client!!Alteori merg  aiurea prin oras cu

ei, ca nu stiu sa

ajung la adresa.Iar alteori…….

Eu–-Am ajuns !opreste aici.

8 răspunsuri to “Am ajuns….opreste aici!!”

  1. mihai tita Ianuarie 16, 2008 la 2:30 pm #

    bine ca a oprit 🙂

  2. notalent369 Ianuarie 16, 2008 la 10:31 pm #

    dude…freaking genius!!!:)))))

  3. blogoflender Ianuarie 17, 2008 la 12:21 pm #

    ce cursa scurta!

  4. cconox Ianuarie 17, 2008 la 7:11 pm #

    da hai mai lasa ca facem genocid

  5. cconox Ianuarie 17, 2008 la 7:12 pm #

    sint curios ce muzica iti place!!!

  6. poque Februarie 8, 2008 la 9:56 pm #

    o fi tot ala pe care l-am luat eu:
    nu avea licenta, nu era taxi, masina era galben, scria rock and roll taxi pe ea. lua lume la mica intelegere.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Leapsa cu taxiul at Gramo`s World - Ianuarie 30, 2008

    […] suntem buni sa povestim chestii extraordinare pe tema asta. La Vlad Craioveanu, in schimb, am citit un post despre o discutie tare cu un […]

  2. Taxi Chat - Leapsa - Ianuarie 30, 2008

    […] Gramosii mi-au dat link catre o poveste draguta de-a lui Craioveanu ! AHahahaaaa ENJOY […]

Lasă un răspuns

