A REST IN PEACE!

22 Ian

Astazi am studiat statistica blogului si mi-a confirmat gusturile vizitatorilor.Ele sunt exact asa cum am prognozat.Altele decat ale mele si in cu totul alte directii.Dar e bine,poate pana la urma se mai schimba , ca doar nu incremenesc asa.

Te mai uiti prin clipuri poate iti mai place ceva si astfel lumea devina mai blanda curata ,amabila si draguta desi cred ca aceste ultime patru cuvinte in curand vor iesi din vocabularul limbii romane.12.jpg

Oricum ,suntem pe drumul cel bun .Si care este drumul cel bun?Iti spun eu!Este ala prin care pleci ca sa scapi.Ala e drumul cel bun.Si aici imi dau seama ca romanilor le merge prost,si se plang to timpul de asta ,tocmai pentru ca sunt atat de putori incat nu sunt in stare nici sa plece.Raman niste milogi pana la capat.

Acum daca simti ca te incadrezi in comportamentul descris mai sus …fii mandru ca esti roman ….ca vorba aia, asa ai fost invatat la scoala.

Va anunt ca am studiat si comentariile si am descoperit ca marea majoritate a celor care au postat sunt oameni de bun simt ceea ce ma face sa ma bucur si sa ii indemn sa continue si s-o tina tot asa daca le convine cum e.. asa.

Problema trafic nu mai este o problema pentru ca niste oameni foarte amabili au postat linkuri cu diverse lucruri din acest blog exact pe siturile lor.Si cu aceasta ocazie le multumesc.

In rest …..prefer sa nu discut depre resturi.

Arrest in peace!

11 răspunsuri to “A REST IN PEACE!”

  1. Raluca Ianuarie 22, 2008 la 12:27 pm #

    Drumul cel bun e cel pe care pleci. That was deep! 😀

    Ar fi bine daca ar mai pleca oamenii din Bucuresti, ca e supra-aglomerat, sufocant – dimineata si seara, fie ca esti in masina, autobuz sau metrou…

  2. andu008 Ianuarie 22, 2008 la 7:47 pm #

    Ar fi frumos sa plece numai cei care trebuie sa plece…
    Apropo… Care sunt gusturile vizitatorilor?

  3. vladcraioveanu Ianuarie 22, 2008 la 7:53 pm #

    Haide sa ghiciti pana maine ce a avut cel mai mare succes pe blogul meu ,iar maine deconspir.sunt suparat putin pentru ca nu e nr 1 in topul meu din ce am postat…ma intelegi

  4. Anduu Ianuarie 22, 2008 la 7:57 pm #

    bataile intre fete?:)) sau posturile care aveau un titlu ce tenta sexuala? gen „fata prinsa de tatal ei cu webcam-ul”?

  5. vladcraioveanu Ianuarie 22, 2008 la 8:00 pm #

    noooopeeee

  6. vladcraioveanu Ianuarie 22, 2008 la 8:00 pm #

    astea cu fetele care se lupta…inca nu stiu

  7. Anduu Ianuarie 22, 2008 la 8:14 pm #

    Hmmm… atunci sa incerc sa ghicesc ce ti-a placut… am vazut ca in general pui multe chestii, hai sa le zic mai iesite din tipar (nu e o critica). Probabil acelea erau preferatele tale. Si cele populare printre vizitatori… hmmm… Mai fac o incercare! Chestiile de genul „ce are fata asta in cap?” Mie mi-a placut mult un videoclip… L-ai pus inainte de Revelion. Tre’ sa sap dupa el sa ii dau un bookmark.

  8. vladcraioveanu Ianuarie 22, 2008 la 8:19 pm #

    Maine divulg.Nu e fata care are mai multe decat vrea in cap .Asta sigur.

  9. Anduu Ianuarie 22, 2008 la 8:27 pm #

    Le-am gasit!! Motivation-all si Detaliu comunicathor! Astept maine rezultatele!

  10. Andrew Ianuarie 22, 2008 la 11:03 pm #

    E ereditara treaba. Ma indoiesc ca va disparea blazarea prea curand. Plus ca sunt catalizatori, pentru mentinerea ei.

  11. bandrei Februarie 22, 2008 la 8:12 am #

    hmz…cand eram mic…nu te suportam…de ce? ai mei batrani ziceau: iar a aparut perversul asta la tv, iar nebunul asta, debilul, etc. Intre timp m-am maturizat…am devenit adolescent, am trecut si de adolescenta…si parintii mei au ajuns la concluzia ca tu ai fi un bun exemplu pentru mine:)). ai fi un om rational, educat, si un om al bunelor maniere:)). si uite-te cum eu care nu te suportam…(era defapt un: „eu care nu te intelegeam”), am devenit un EU care te intelege perfect poate mai bine decat te intelegi tu, dat fiind faptul ca tu esti doar o imagine publica, in timp ce eu sunt real:P. si daca nu esti doar o imagine publica, nu imi cer scuze pt afirmatie, ca inca nu mi-ai dovedit ca esti asa si in realitate:)).
    anyway…globul tau este senzual:)) mai trec p-aci;))

Lasă un răspuns

