Ca sa vedeti si voi diferenta de atitudine in lupta la femeile mature ,comparativ cu cele tinere.Parca intelegi evolutia

22 Ian

6 răspunsuri to “Ca sa vedeti si voi diferenta de atitudine in lupta la femeile mature ,comparativ cu cele tinere.Parca intelegi evolutia”

  1. Blu`z Ianuarie 23, 2008 la 8:08 am #

    daca asta e chiar blogul lui Vlad Craioveanu atunci sunt total dezamagit 🙂

  2. vladcraioveanu Ianuarie 23, 2008 la 12:46 pm #

    chiar te rog sa ramai asa.:)am vizitat si eu blogul tau si ….am concluzionat ca decat ca tine mai bine ca mine.bleahhhh:)

  3. Anduu Ianuarie 23, 2008 la 3:56 pm #

    uuuu!!! that must hurt!!

  4. Blu`z Ianuarie 24, 2008 la 9:51 am #

    eu am 17 ani tu ai pretentii de mare om de radio si tv 🙂 trage concluzia … oricum insist sa cred ca asta nu e blogul lui v c

  5. vladcraioveanu Ianuarie 24, 2008 la 11:24 am #

    prostia e universala pustiulica.asa ca te-as ruga sa eviti locul asta pentru ca nu ma joc cu tine.incearca la alte scari!

  6. giapapadia Martie 22, 2009 la 12:57 pm #

    ma vlad, eu tot ma uit la titlu si la comentarii, dar nu se afiseaza nimic. blank. e ceva stilistic, vrei sa zici ca nu e nici o diferenta si ai lasat deci postul gol? :)) sau nu imi merge mie ceva bine.

Lasă un răspuns

