Vantu in reclama:conceptual,poetic,artistic,inteligent si fin.(Sa-l sun pe Mircea Badea sa-mi spuna daca ma descurc…)

11 Feb

6 răspunsuri to “Vantu in reclama:conceptual,poetic,artistic,inteligent si fin.(Sa-l sun pe Mircea Badea sa-mi spuna daca ma descurc…)”

  1. petrusosa Februarie 11, 2008 la 4:41 pm #

    foarte tare! Kafka.
    …prima data am crezut ca e vorba despre celalalt Vant 😉 …in cazul ala, cu siguranta isi facea Badea shpagatu’ :)))

  2. jolie Februarie 11, 2008 la 7:03 pm #

    c ti-e si cu vantu asta.

  3. ZAMFIRA BUCHEE Februarie 12, 2008 la 5:43 am #

    SI-A SCHIMBAT ZEFIR ORIENTAREA SEXUALA???????????????????????????? AM SA-L SPUN LUI ZEUS.

  4. Gabi Februarie 12, 2008 la 7:44 am #

    Deosebit. Din toate punctele de vedere. Lucrurile deosebite sunt firesti, simple. Numai idiotii complica. Mi-a placut.

  5. Ender Februarie 12, 2008 la 9:24 am #

    vorba lu’ Gabi, deosebit! parca era un personaj dintr-o piesa de teatru jucata de copii.

  6. Ancapone Februarie 12, 2008 la 11:03 pm #

    trebuie ecranizat baiatu’, are potential de monstru clasic. sau era sacru?! oricum, stiu eu o centrala eoliana langa ploiesti. call me! sau sufla-mi in umbrela… whatever. Vb!

Lasă un răspuns

