manelist kamikaze

12 Feb

11 răspunsuri to “manelist kamikaze”

  1. jolie Februarie 12, 2008 la 5:19 pm #

    auci.

  2. petrusosa Februarie 13, 2008 la 7:45 am #

    hahahahahaaaaaaaa!!!!!!!! ..hai ca m-a trezit asta mai bine decat cafeaua! :))) …ce sa mai zic.. unde nu-s picioare vai de cap!? 😉

  3. garage0racing Februarie 13, 2008 la 11:07 am #

    manilili doare

  4. tezeu Februarie 13, 2008 la 11:52 am #

    Baaaai. Asta-i tare rau!

    Ce prostovanca!

  5. dadatroll Februarie 13, 2008 la 1:48 pm #

    uau

  6. Aujourd'hui Februarie 13, 2008 la 2:54 pm #

    haha, le doresc asta tuturor manelistilor! Minunata atitudine, baieti, dati-i inainte! :))

  7. dilEMA Februarie 13, 2008 la 3:50 pm #

    e veche măi. are deja vreo 3-4 săptămâni.

  8. vladcraioveanu Februarie 13, 2008 la 3:56 pm #

    nu e bizar ca trebuie sa ma argumentez, daca ar fi dupa unii ,aproape tot timpul?crezi ca am vrut sa iau un oscar cu ea?ieri am primit-o de la un prieten,mi-a placut si am difuzat-o.scuze ca a devenit si mai celebra.come onnn……

  9. ra2 Februarie 13, 2008 la 7:59 pm #

    Hahahahahaha „Ba ci si intampla cu mine????”–stupid cow
    Oare a vazut stele verzi?I-a sarit mucii in iarba.
    In termeni medicali se numeste comotie cerebrala…se mai intampla.Sper ca nu a patit nimik grav.

  10. Avaton3000 Februarie 13, 2008 la 11:00 pm #

    e veche măi. are deja vreo 3-4 săptămâni.

    comentariul asta m-a amuzat mai rau decat clipul. of doamne …

  11. andreea Februarie 14, 2008 la 6:54 am #

    mi-e mi-a trimi-so sefu ….. e tare rau fratzica :)):)):)):))):)) ce oameni …. vorba lu PETRUSOSA asta e in loc de cafea :)):)):))

Lasă un răspuns

