Roblogfest

22 Feb

WOW am fost nominalizat la blogfest si sunt extrem de fericit.Am aflat acest lucru exact cu 5 zile inainte de pronuntarea verdictelor si acum sunt mai fericit decat daca as pronunta verdictele eu.wow!Am reusit pe ultima suta nu?

Nu e putin ciudat sa participi la concursuri la care nu stii ca esti prezent?poate maine ma trezesc ca particip la concursul de inventat concursuri.(asta desigur printr-un concurs de imprejurari.)

Am aflat intr-un final ca cineva m-ar fi postat acolo si ca asta este.Astea sunt regulile concursului.Postezi pe cine vrei!

744.jpg

Apreciez si ma simt magulit de faptul ca cineva m-a ales,dar vreau sa stiu si eu data viitoare.

Mai sunt 5 zile in care ai timp sa ma intelegi!

3 răspunsuri to “Roblogfest”

  1. roxie Februarie 23, 2008 la 1:25 pm #

    e… ca si cand cineva ti-ar face o declaratie de iubire, nu? foarte misto.

  2. Anduu Februarie 24, 2008 la 1:41 pm #

    nu esti singurul care a patit asta!:)) ce-i drept eu am descoperit un pic mai repede…

  3. Andi Stancu Februarie 24, 2008 la 10:13 pm #

    Am incercat sa te votez dar nu am reusit 🙂

Lasă un răspuns

