ken lee-ala bun

6 Mar

6 răspunsuri to “ken lee-ala bun”

  1. unuzero Martie 6, 2008 la 3:11 pm #

    daca intra pe mana lui Moga…o face artista in Romania 😉
    garantat 🙂

  2. cif Martie 6, 2008 la 3:35 pm #

    ahahahaha

    hei ticear, litza kitzalau! :)))

  3. rus Martie 6, 2008 la 4:57 pm #

    :)))))))))))))))))))))
    geniala! mai tare decat mariutza carei.
    te-am auzit la radio de dimineata si abia am asteptat sa ajung sa vad capodopera!

  4. alex Martie 6, 2008 la 8:45 pm #

    :)))))))))))))))
    ”gioni bi maiash castas tsi” – sau mai bine – ”ooo me shi boss iza nada beibe” :)))))))))))))))))))))

  5. scorillo Martie 7, 2008 la 7:00 am #

    Super tare! Dar eu sunt curios si ce vedeta bulgareasca e grasu’ ala cu cercel in ureche. Pare ca e valutistu’ Sofiei.

  6. Smilla Martie 7, 2008 la 9:42 am #

    geniala! si cu cata convingere canta ea in engleza!

    ahhh, lambada noastra din ’90… shora butefoi che un gia soami fei shora…. :)))

Lasă un răspuns

