Intodeauna va exista o mama in natura nu-i asa?(Aceasta poza a fost premiata cu IFRA GOLD AWARD la categoria NEWS PHOTOGRAPHY

19 Apr

7 răspunsuri to “Intodeauna va exista o mama in natura nu-i asa?(Aceasta poza a fost premiata cu IFRA GOLD AWARD la categoria NEWS PHOTOGRAPHY”

  1. Bjorker Aprilie 19, 2008 la 3:31 pm #

    Superb…

  2. aureen Aprilie 19, 2008 la 6:24 pm #

    Uitandu-ma la aceasta poza…imi vine in minte cea care a luat pulizzerul…cu copilul in agonie si vulturul care il astepta sa moara.
    Aceasta postata de tine poate fi considerata reversul medaliei…
    De fiecare data cand ma pregatesc sa fac sau sa spun o rautate…voi privi aceasta poza.

  3. incolor Aprilie 21, 2008 la 6:20 am #

    spiciles

  4. jolie Aprilie 21, 2008 la 6:41 am #

    jessus.

  5. gadjodillo Aprilie 21, 2008 la 11:37 am #

    foarte emotionanta

  6. razvan Septembrie 17, 2008 la 9:31 am #

    another child,another soul…another angel in the world.

  7. blogu lu ma-ta Septembrie 17, 2008 la 8:45 pm #

    mama exista dar ma-ta are si blog.

Lasă un răspuns

