Spencer Tunick

23 Apr

10 răspunsuri to “Spencer Tunick”

  1. jolie Aprilie 23, 2008 la 10:08 am #

    pakt ca nu se poate ‘prinde’ si goliciunea sufleteasca.

  2. Bjorker Aprilie 23, 2008 la 11:55 am #

    vlad craioveanu cel adevarat mi-ar fi raspuns macar cu un “nu depinde de mine” la mesajul meu privat.

    mersi oricum.

  3. vladcraioveanu Aprilie 23, 2008 la 1:00 pm #

    omule chiar imi pare rau ,dar si eu m-am saturat sa spun ca nu pot face nimic.asta e,din pacate,nu pot face nimic..dobro is in charge

  4. vladcraioveanu Aprilie 23, 2008 la 1:02 pm #

    trimite un mail cu un demo la dobro@eliberadio.ro

  5. jolie Aprilie 23, 2008 la 1:39 pm #

    sau te duci direct peste ei.

  6. Bjorker Aprilie 23, 2008 la 2:45 pm #

    mersi.

  7. Bjorker Aprilie 23, 2008 la 2:52 pm #

    mai exact: i-am scris de vinerea ce-a trecut o istorioara obiectiva si i-am trimis un link spre cea mai recenta editie de AntiCamera…

    http://www.filebox.ro/download.php?key=4d6b57e25db8f1c34ea6e4d4dc8e20d5&lang=ro

    de vineri si pana acum insa…nici un raspuns.
    nici macar unul din ala, cum iti scriam si tie mai sus de „imi pare rau, nu ne interesezi.”

    …poate nu a ajuns sa citeasca sau n-are chef sa raspunda…

    inteleg cum e.
    si ma gandesc ca nu sunt singurul care incearca la ceas de scremere.

    multumesc pentru raspuns.
    eventual ii mai scriu odata si asta e.

  8. enderbmf Aprilie 23, 2008 la 5:24 pm #

    Sal, Vlad super pozele cred ca la cunoaste toata lumea, cred, dar cand sunt toate la gramada sunt impresionante. Referitor pt. Jolie normal ca nu a putut prinde si sufletul persoanelor in poze, pt. ca nu asta a vrut, ci sa prinda in diverite ipostaze cel mai complex si evoluat animal (adica omul de la mama natura, naked). Toate cele bune!

  9. enderbmf Aprilie 23, 2008 la 5:32 pm #

    p.s. Scuze pt. greseali, litere inlocuite, viteza bat-o vina….si cam 4 Salitos, asta mi-a dat viteza, scuze inca o data! 😉

  10. jolie Aprilie 24, 2008 la 6:27 am #

    @ender: cred ca nu tine de vrere pozarea goliciunii sufletesti umane…poate doar la animale.

Lasă un răspuns

