Apparat-Arcadia

7 Mai

6 răspunsuri to “Apparat-Arcadia”

  1. cevamarunt Mai 7, 2008 la 9:52 am #

    verifica asta afara http://ffffound.com/

  2. Bjorker Mai 7, 2008 la 9:56 am #

    Apparat, desigur!

  3. Dan Chichernea Mai 8, 2008 la 5:22 am #

    de ce n-o promovati si pe radio guerilla?…sau poate n-am fost eu atent:)

  4. BaLaura Mai 8, 2008 la 8:32 am #

    cred ca e cam mult chir si pt. guerrilla
    macar asta…? http://nz.youtube.com/watch?v=4AhpoqTkuwY

  5. enderbmf Mai 8, 2008 la 4:29 pm #

    Salut, BaLaura, scuze ca intervin dar avand in vedere ca este postat de „Craio”, probabil ca te referi ca este prea mult pt. ascultatorii „RG”, nu? Toate cele bune tuturor!

  6. pr3tender Mai 22, 2008 la 4:11 pm #

    si ce se intampla cu pasarea?

Lasă un răspuns

