O vila parasita din Siberia

9 Mai

8 răspunsuri to “O vila parasita din Siberia”

  1. Bjorker Mai 9, 2008 la 4:16 pm #

    mumos, neica!

  2. Ovidiu Mai 9, 2008 la 8:44 pm #

    Uaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaau

  3. alin Mai 12, 2008 la 4:02 am #

    cam creepy, nu?

  4. jolie Mai 12, 2008 la 12:45 pm #

    sau bantuita.

  5. ingrideas Mai 14, 2008 la 8:45 am #

    nice, nice! imi place tavanul din camera blue & verde si ferestrele din ultima fotografie…si cerul atasat acoperisului!

  6. enderbmf Mai 15, 2008 la 3:56 pm #

    Salut, mie imi place exterorul si scara interioara, parca te astepti sa-l vezi pe Tolstoi urcand scarile! 🙂

  7. enderbmf Mai 15, 2008 la 4:33 pm #

    P.S.- am uitat sa mai spun ca dimineata am vrut sa va dau mesaj pe tel. pt mesaje dar a trecut melodia: Asa – Jailer, tare rau, asta am vrut sa spun, toate cele bune!!

  8. Dragos Septembrie 9, 2008 la 1:45 pm #

    Interesanta si originala, ciudata si misterioasa.

Lasă un răspuns

