oboseala ….linistita

23 Mai

am o oboseala linistita aparent definitiv.uneori asa par.dar sunt un car roman plin cu explozibil iraqian declansat de un chistoc de tigara aruncat de un roman intr-o piata din italia .in visul meu viitor sunt aruncat in toate partile si in contact cu oamenii aduc o pata de culoare intr-un loc decolorat de timp.sangele apare pe strazi atunci cand oamenii traiesc prea mult in cenusiu.cenusiul si rosul cred ca sunt foarte armonioase impreuna dar aparitia rosului e data de cenusiu.rosul apare pentru a salva cenusiul de negru.totul pare scuzabil pe pamant.si mai cred din ce in ce mai mult ca somnul ii reprezinta pe romani si ca atunci cand se trezesc sunt nervosi ca s-au trezit din cel mai adanc somn si anume,cel de moarte si taie totul pe unde apuca fiecare si dupa asta se culca la loc.ceea ce cred ca o sa fac putin mai tarziu.

6 răspunsuri to “oboseala ….linistita”

  1. bogdan Mai 24, 2008 la 5:05 am #

    excelent!
    nimic altceva

  2. doinitza georgescu Mai 24, 2008 la 10:24 pm #

    in felul ast-murim cate putin in fiecare zi…

  3. psihedelique Mai 25, 2008 la 10:54 am #

    like a rainbow

  4. avert Mai 28, 2008 la 5:59 pm #

    avert says : I absolutely agree with this !

  5. alina petrescu Octombrie 24, 2008 la 8:09 am #

    salut. ma numesc Alina .vreau sa iti propun spre auditie o trupa din Craiova se numesc The Oceanview.daca iti plac poate vei dori sa ii promovezi la radio .mie imi plac enorm.
    acesta este linkul catre siteul lor:
    http://www.showcaseyourmusic.com/theoceanviews

  6. Darius Octombrie 30, 2008 la 6:42 am #

    e cu stil toata treaba, imi place

Lasă un răspuns

