cred ca am vazut filmuletul asta de 5 ori si tot rad….:)

6 Sep

7 răspunsuri to “cred ca am vazut filmuletul asta de 5 ori si tot rad….:)”

  1. jolie Septembrie 6, 2008 la 2:52 pm #

    incredibil pt a 2 a oara…culmea ar fi sa si castige…jesus.

  2. ciacarac Septembrie 6, 2008 la 5:02 pm #

    eu l-am vazut odata si mi-a venit sa plang

  3. vladcraioveanu Septembrie 6, 2008 la 5:36 pm #

    nu lua tara asta prea in serios

  4. Nico Septembrie 8, 2008 la 5:00 am #

    :))) e un show care face audienta si functioneaza pe principiul da-i prostului, pardon…omului, ce vrea sa vada. Asadar daca se mai screm putin si mai nasc ceva porcarii pot sa si castigeee…..raaaa raaaaaa

  5. maria Septembrie 8, 2008 la 6:42 am #

    nu stiu daca o sa castige ….oare cum au ajuns acolo…??? canta urat …foarte funny !!!

  6. Carina Septembrie 10, 2008 la 8:46 pm #

    Rautaciosilor. In loc sa va bucurati ca Romania are astfel de talente care cuceresc lumea :))

    P.S. Fata aia are nevoie urgenta de exorcizare 🙂

  7. miRRor Septembrie 15, 2008 la 12:46 pm #

    ce sa zic… jesus fuckin christ!!! tare asta… god bless america.. si arata semnu diavolului =)))))

Lasă un răspuns

