De ce scriu?

7 Noi

writeIncep sa scriu si fiecare propozitie se desprinde din fraza ca si cum ar fi fost o membrana dintr-un muschi.Dupa primele propozitii doare putin ,dar dupa, ti-ai dori sa doara macar la fel ,dar nu se intampla mare lucru.

Atunci intervine intrebarea”de ce scrii?”si desi uneori nu ai vrea sa recunosti , ajungi la raspunsuri de genul:

Scriu pentru a demonstra ca m-am schimbat si am idei noi,scriu pentru ca altii o fac mai prost,scriu ca sa ramana,(aici actul seamana putin cu scrijelitul pe copac)scriu pentru parerea mea,scriu ca sa nu se vorbeasca gresit,scriu pentru a fi judecat,scriu pentru povesti,scriu sperand sa ma aud cand ma vad,scriu cu placerea ultimei picaturi de cerneala inainte de cuvantul care te schimba.

6 răspunsuri to “De ce scriu?”

  1. almanahe Noiembrie 8, 2008 la 5:16 am #

    De ce (să) scriu? Scriu pentru că nu sunt Vlad Craioveanu. Sau sunt? 🙂

  2. T de la TIMIŞOARA Noiembrie 8, 2008 la 10:56 am #

    io scriu ca să mă descarc de căcatu’ cotidian

  3. jolie Noiembrie 8, 2008 la 1:37 pm #

    pentru ca unii chiar stiu sa faca si asta.

  4. giapapadia Noiembrie 13, 2008 la 4:27 am #

    nu poti tu sa nu faci misto :))

  5. ivy Noiembrie 13, 2008 la 7:39 pm #

    frumos spus,k-lumea 🙂

  6. azeemeterodoxul Noiembrie 30, 2008 la 1:50 pm #

    Scrii pentru ca-mi place ce ai incondeiat aici, stii tu … esti efectul din legea „cauza-efect” 😀
    Succes Craiovene!

Lasă un răspuns

