Usavich-si pentru asta sa ma pupati in cur cu modestie si piosenie civica

14 Noi

10 răspunsuri to “Usavich-si pentru asta sa ma pupati in cur cu modestie si piosenie civica”

  1. T de la TIMIŞOARA Noiembrie 14, 2008 la 2:25 pm #

    ce tripuri nasoale tre’ să fi avut produsăru’ ăsta:))

  2. giapapadia Noiembrie 14, 2008 la 5:29 pm #

    haihai, ca nu am zis-o urat. te mai pupam din cand in cand :))

  3. vladcraioveanu Noiembrie 14, 2008 la 5:36 pm #

    si eu tot din cand in cand:)

  4. giapapadia Noiembrie 14, 2008 la 6:13 pm #

    vlad (trebuia sa zic vlad), zici odata cum se prinde radio ala? :)) site’ nici macar nu imi merge. in alta ordine de idei se pare ca intru si eu in business 🙂 saracii oameni

  5. vladcraioveanu Noiembrie 14, 2008 la 6:20 pm #

    uffff…ori search radioguerrilla pe google . cauti sa gasesti un stream si-l accesezi ,ori intri direct pe http://www.eliberadio.ro si dai click pe sectiunea asculta live

  6. giapapadia Noiembrie 14, 2008 la 6:35 pm #

    atata m-o dus si pe mine capu numai ca initial nu mergea : )

    am reusit pana la urma

  7. giapapadia Noiembrie 14, 2008 la 6:35 pm #

    gata, m-ai si cenzurat, am vbit prea mult? :))

  8. giapapadia Noiembrie 14, 2008 la 6:36 pm #

    mda,lipsa de somn

  9. enderbmf Noiembrie 15, 2008 la 10:24 am #

    🙂 🙂 🙂 haiosi rau de tot!

  10. scc Ianuarie 23, 2009 la 6:21 pm #

    prea tare usavich!!! cand l-am descoperit am stat o zi intreaga si m-am uitat la toate sezoanele

Lasă un răspuns

