Colours show

16 Noi

12 răspunsuri to “Colours show”

  1. Sorry Noiembrie 16, 2008 la 9:29 am #

    Foarte tare!!! Viata este plina de culoare insa noi preferam sa stergem totul si sa traim in cenusiu…

  2. giapapadia Noiembrie 16, 2008 la 10:04 pm #

    fain :)) da ce le place lor tricoloru

  3. Sorry Noiembrie 17, 2008 la 6:28 am #

    Craio, am ascultat emisiunea voastra de dimineata si te-am auzit vorbind de „ghinionul” ce s-a napustit asupra echipei de handbal STEAUA…am vazut meciul si, cu parere de rau, pot spune ca am pierdut pe mana noastra…au avut ocazia sa se desprinda la cel putin 4 goluri, insa psihicul si-a spus cuvantul. Cel mai puternic castiga mereu!!!

  4. irina Noiembrie 17, 2008 la 8:20 am #

    intr-adevar foarte tare si interesant

  5. vladcraioveanu Noiembrie 17, 2008 la 1:30 pm #

    din pacate ,de la hanbalul romanesc se asteapta eventul suprem si astfel presiunea cred eu ca e ceva mai mare decat la fotbal de la care lumea se multumeste si cu rezultate mai slabe.

  6. Sorry Noiembrie 17, 2008 la 1:41 pm #

    Din pacate…. ai foarte mare dreptate!!! Am urmarit cu sufletul la gura acest meci si am sperat la mai mult, insa, asa cum ne-am obisnuit, calificarile vin cu multe emotii si dupa o serie buna de injuraturi in fata televizorului. Mi-a parut rau de baieti, dar in momentul in care antrenorul a ratat acea lovitura de la 7m, meciul era ca si jucat in mintea lor… Pacat! Dar, sa fim optimisti! Fotbalul este un sport extraordinar, dar nu in tara noastra…o tara in care conducatorii nu stiu decat sa „behaie” in fata camerelor de filmat!

  7. giapapadia Noiembrie 17, 2008 la 4:21 pm #

    ce site era ala cu old people? :)) din cauza voastra nu m-am dus la faculta.

  8. vladcraioveanu Noiembrie 17, 2008 la 4:25 pm #

    ce a fost a fost…

  9. vladcraioveanu Noiembrie 17, 2008 la 4:26 pm #

    maine dimineata incercam un raspuns concludent

  10. giapapadia Noiembrie 17, 2008 la 4:40 pm #

    dragutz aia cu bucurenci. ce gen de om cuminte pare :))

  11. Stripper Noiembrie 23, 2008 la 10:57 pm #

    GENIAL!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Muzica si cafea in vene « Paranoia and empty jars - Noiembrie 17, 2008

    […] si rad intruna. Cred ca sursa fericirii ar putea fi trezirea de dimineata, cu Radio Guerilla, cu domnul Craioveanu de care mi-o fost tare dor, dar care da niste sfaturi groaznic de redundante (auzi, […]

Lasă un răspuns

