World’s largest beach ball

8 Ian

21 răspunsuri to “World’s largest beach ball”

  1. i.o.flavius Ianuarie 11, 2009 la 2:57 pm #

    frumos colorata… reclama pentru?… sau pentru Cartea recordurilor?
    cele bune!

  2. hoinarnet Ianuarie 20, 2009 la 8:53 pm #

    Interesant!Daca era pe o strada din Romanica,alta era perceptia!

  3. T de la TIMIŞOARA Ianuarie 23, 2009 la 4:59 pm #

    au băgat ceva material în ball-ul ăsta:)
    …ia şi-un test fain, merită!
    http://www.politicalcompass.org/test

  4. aura1st Ianuarie 26, 2009 la 1:29 am #

    SUNTEM INCANTATI SA VA PREZENTAM NOUL BLOG AL MARII ARTISTE AURA URZICEANU.SPERAM SA VA TINEM INTOTDEAUNA LA CURENT SI SA VA PLACA . VA ASTEPTAM LA http://auraurziceanu.wordpress.com/

  5. Mircea Popescu Ianuarie 26, 2009 la 6:54 pm #

    Cam mica.

  6. Andi Ianuarie 31, 2009 la 2:19 pm #

    si cand vom vedea si ‘word`s largest bitch’ ? 🙂

  7. giapapadia Februarie 6, 2009 la 2:13 am #

    weirdo! :))

  8. Dr.A Februarie 12, 2009 la 4:17 am #

    Daca era plina cu apa …

  9. Kristin Februarie 17, 2009 la 7:03 pm #

    Buna,Vlad! Ce emisiune misto aveai tu la profm seara…cum se numea? Rondul de noapte? Faza e ca dupa 2 saptamani dupe ce ti-am descoperit showul unde primeai telefoane in direct( si sunau maulti ciudati dar ciudati simpatici) s-a terminat.(
    De ce nu mai face nimeni emisiuni d’astea misto? Noaptea?
    Adica la guerrilla ca la alte aberatii de posturi nu ma intereseaza. Sigur ca sunt Iulian si Mitos dar au emisiunea 1 data/sapt.

  10. beheader69 Februarie 26, 2009 la 10:02 pm #

    pac pac…belea

  11. Sfarsit Martie 2, 2009 la 9:43 pm #

    Buna.Imi place site-ul tau.Daca te intereseaza un schimb de link cu blogul meu te rog sa vizitezi http://sfarsit.com/blog/link-exchange/

  12. Dr.A Martie 3, 2009 la 12:50 pm #

    In vacanta ?

  13. Andi Martie 5, 2009 la 11:01 am #

    mey, mey, să nu-ți fie deochi, ce viteză ai la blog!!! 😛

  14. bogdan Martie 11, 2009 la 7:30 pm #

    de ce nu mai postezi?

  15. giapapadia Martie 12, 2009 la 4:34 pm #

    „buna dimineata, sunt vlad craioveanu si vreau sa va anunt ca si astazi voi intarzia” : ))

    tot ma chinui sa downloadez faza aia cu tancul si fisierul e doar de cinci minute. altfel, te-ai tuns?

    tot vroiam sa zic si eu asta.

  16. Dan Chichernea Martie 15, 2009 la 2:46 pm #

    aceeaşi întrebare o am şi eu ca şi Bogdan.
    e o simplă întrebare, nu te cert, doar eşti la tine acasă:)

  17. Catalin Aprilie 14, 2009 la 2:48 pm #

    Salut. Intrebare offtopic, dar care ma framanta de ceva vreme. Ati dat voi intr-o dimineata, la gasite pe net, o compilatie de melodii bazate pe aceeasi masura. Era o masura care se repeta si pe baza ei erau un milion de melodii. Sper sa iti amintesti 🙂
    Ai idee unde o pot gasi? Am googalit o gramada si degeaba.
    Multumesc.

  18. almanahe Aprilie 18, 2009 la 9:54 am #

    Mai pasează mingea, Vlad! Căci cred c-ai uitat-o legată de picior! În altă ordine, a celor pascale, hait, că nu te-am uitat și te urez să paşti(mai) bine![cum ar zice un oarecare(?) preşedinte, de-acolo din preşedinţia lui spre poporu’ din câmpu’ lui vizual)]

  19. beheader69 Mai 10, 2009 la 10:17 am #

    vlad,vreau si eu emisiunile zero ca nu le mai gasesc de nicio culoare pe youtube…ma poti ajuta?:)

  20. 1ceb0x Mai 24, 2009 la 9:21 am #

    vreau si eu asa ceva:) apropo… a fost facuta grafic sau e reala?:>

  21. dandan Mai 18, 2010 la 9:31 pm #

    Ball – looks like the Romanian Flag

Lasă un răspuns

