BUZDUGAN NU FURA .EL PRADUIESTE

15 Sep

19 răspunsuri to “BUZDUGAN NU FURA .EL PRADUIESTE”

  1. mihai Septembrie 15, 2009 la 7:48 pm #

    bine ba… dar voi vreti si audienta? poate va mai ganditi si va faceti scenaristi, daca frecvente nu aveti 🙂 fara suparare, va ascult zilnic

  2. inexistentul Septembrie 16, 2009 la 1:12 pm #

    am postat si eu filmuletul pe blogul meu. merita sa fie raspandit…poate asa inteleg si ascultatorii lor cine sunt… oricum se stia ca ei asa isi gasesc subiecte…mai exista plangerihttp://mantzy.wordpress.com/2009/09/11/buzdugan-si-morar-sug-din-nou-la-pule-vechi/

  3. Alex Septembrie 16, 2009 la 8:21 pm #

    eat this: http://www.youtube.com/watch?v=oqW26NE5SxA

  4. manu Septembrie 17, 2009 la 7:22 pm #

    daca ar fi sa facem un sondaj, cine a fost primul om care facea farse la radio, buzdugan ar fi castigat detasat. trage tu concluziile.

  5. Remus Septembrie 18, 2009 la 9:20 am #

    @manu. Asta conteaza ? Cine a fost primul ? Esti praf

  6. vladcraioveanu Septembrie 18, 2009 la 9:26 am #

    telefonul fantoma.1999?il cunostea cineva pe domn in bucuresti si romania?eu unul nu.

  7. weirdowman Septembrie 21, 2009 la 9:06 pm #

    E trist ce se intampla in media din Romania la ora actuala, dar fza asta e strigatoare la cer. Sunt cativa frustrati si infantili care au succes la public (nu dau nume in afara de Marutza) si asta e si mai trist.
    Deocamdata, atata timp cat au share-ul si ratingul bun sunt admirati si platiti de sefi.
    Originalitatea nu e inca o caracteristica a romanilor, care sunt invatati de comunisti sa fure de la vecini si sa-si insuseasca ca si cum ar fi dreptul lor.
    N-am nimic cu acest Mrius Moga al radioului dar sa faci asa ceva demonstreaza ca poti sa-ti iei principiile si sa la bagi undeva , de prefereat introduse intr-un prezervativ inainte ca nu provoace dureri.
    O alta trasatura de caracter a romanilor pe langa nesimtire e si tupeul asa ca ar trebui sa nu ne mai mire nimic in tara asta.
    Si eu fac umor dar imi citesc textele tuturor prietenilor inainte cu cateva sapt inainte de-a urca pe scena si daca o gluma imi spune cineva ca i se pare cunoscuta o scot din text.
    Se spune ca cele mai importante simturi ale omului sunt bunul simt si simtul umorului, din pacate se pare ca la uni bunul Dumnezeu le da in compensatie.

    Cu mult respect Radu

  8. Mira Septembrie 22, 2009 la 7:18 am #

    nu uitati ca ascultatorii vostrii sunt mai inteligenti decat ascultatorii lor :)) si cine stie care au fost primii si au auzit pentru prima data o poanta, atunci cand o aud a doua oare de la altcineva nu pot spune decat cu cel mai al’dracu respect…lucruri de bine :))

  9. miciotokan Octombrie 6, 2009 la 7:59 am #

    morar e din baia mare, deci stiu pe cineva din baia mare care a facut cel putin 3 farse aranjate cu morar, adica se intelegeau cu 1 zi inainte despre ce se va vorbi in farsa de la radio

  10. Sorin Octombrie 13, 2009 la 5:12 pm #

    Kafka, frate!
    la buzdugan e: Cartarescu, frate!
    si multe altele

  11. Iguane Octombrie 14, 2009 la 10:55 am #

    Sunt praf si numai cei incuiati la cerebel nu o stiu. N-o sa le mai tina mult zumzumul si balariile, mai ales ca lumea a inceput sa-i descoase. Mi-e sila de ei si de altii din media, care sunt doar papagali.

  12. Bucifal Octombrie 26, 2009 la 1:22 pm #

    Draga bai domnule Craio. In calitate de fan batran care sunt (de pe vremea Rondului de noapte cand mi-am bagat un difuzor in perna sa te ascult mai confortabil), tin sa mentionez ca madoarempula. Dinspre partea mea poate sa-si faca operatie estetica sa semene cu tine. Cred ca sunt multi ca mine care daca ar muri Guerrilla ar schimba postul de radio in functie de radioul ales de tine. Furtul este sport national in Romania si va trece multa vreme pana se va schimba ceva in sensul asta.

    P.S. Pentru cine ia commentul drept declaratie de dragoste: Sa ma pupi in cur…

  13. lem Octombrie 26, 2009 la 11:43 pm #

    Exact cum s-a intamplat si aici: http://www.shatyr.ro/blog/?p=36 aceiasi romani ciorditori. de-asta e tara asa cum e

  14. lem Octombrie 27, 2009 la 1:11 am #

    wow! mi-ati sters comentariul cu ce au plagiat teo de la deko si happy fish! bravo, va luati de hoti si dup-aia ii aparati.. cam ca becali si basescu.bravo

  15. Iulia Noiembrie 16, 2009 la 8:18 am #

    Oricat ar fura, sau imita sunt slabi, foarte slabi, vocea lui si a colegului parca te zgarie, tipa cand vorbesc…Zero!! Aveti vocile cele mai frumoase din radio si tv, va ascult zilnic! Sunteti nebuni, aveti umor de calitate, SPONTANI!! A si vocea lui Liviu Mihaiu e frumoasa. Ai domne ca sunteti baieti destepti nu mai bagati in seama toti incuiatii, nesimtitii, tupeistii, perdantii, frustratii, infantilii.. stupizii..RETARDIA e tara lor! Cine va asculta pe voi nu are cum sa ii asculte pe ei, invers e posibil. 🙂

  16. Laptishor de matca Noiembrie 21, 2009 la 9:52 pm #

    http://www.aniboom.com/animation-video/287763/George-grows/

  17. propolis Decembrie 6, 2009 la 6:26 pm #

    Pe 22 decembrie scrie “20” pe o placarda, o brasarda, o scufie sau pe buca obrazului si iesi in strada. Du-te la guvern, la parlament, la primarie sau la caminul cultural. Adu-le tu aminte: 20 de ani – poate ca ei au uitat. Da mai departe – la prieteni si la dusmani. Bucifal, ajuta-ma dreq si tu in privinta acestui subiect.

  18. eba Decembrie 9, 2009 la 8:59 am #

    un cretin buzdugan asta, un taran, exact ca si personajele pe care le interpreteaza.

  19. amarius29 Martie 10, 2010 la 1:24 pm #

    bravo vlade !!!! bravo dobro !!!!!!! dale peste nas pisicutelor lu voiculescu …pardon FELIX !!!!:)):))

Lasă un răspuns

