back in business!!!!!

3 Ian

10 răspunsuri to “back in business!!!!!”

  1. faneincurcalume Ianuarie 3, 2010 la 6:58 pm #

    sunteti prea tristi….fiti mai veseli…ce naiba?…

  2. marius Ianuarie 5, 2010 la 6:43 am #

    revii la scrisul pe blog? pls?

  3. Alex Ianuarie 6, 2010 la 7:49 am #

    Draga Craio,
    Sunt un ascultator fidel al emisiunii voastre de pe Guerilla (e drept, doar pe parcursul drumului de acasa la serviciu, dar asta zilnic… si stim ca traficul e de obicei aglomerat). As avea foarte putine de comentat impotriva emisiunii voastre, ca altfel nu v-as mai fi ascultat zilnic, insa trebuie sa-ti fac o rugaminte: atunci cand lipseste Dobro din emisiune, du-o singur pana la capat; chiar nu cred ca ai nevoie de ajutorul lui nenea Ciuclaru (nici de ideile, nici de glumele lui… a, si sa nu uit, nici de timbrul lui vocal)…
    Atat.

  4. Smaranda Ianuarie 6, 2010 la 10:08 am #

    Draga Vlad,

    V-am auzit vorbind dimineata despre „avatar” si IMAX. Ei bine, ca si cineva in cunostinta de cauza, te sfatuiesc sa nu vezi acest film in nici o alta conditie (de pe net, sala normala, chiar 3D). Daca o sa faci efortul sa astepti si sa-l vezi in IMAX o sa intelegi ce vreau sa spun. Spun sa astepti fiindca toate spectacolele in IMAX sunt vandute in avans cu cel putin o saptamana, asa ca trebuie sa fii destul de consecvent in incercarea de a rezerva sau cumpara bilete. In al doilea rand, ce ar trebui sa stie oricine merge la IMAX este ca e o mare diferenta in calitatea vizionarii intre locurile centrale si locurile din margine. Daca ai bilete pe marginile randului o sa ai un disconfort destul de pronuntat. La fel si daca stai prea in fata. Cele mai bune locuri sunt cele din centrul salii, evident si primele care se duc. Eu am vazut de doua ori filmul: o data mai de pe margine, iar a doua oara din mijloc si pot sa spun ca este destul de evidenta diferenta.
    Poate ca ti se pare prea mare bataia de cap insa, chiar daca nu ma cunosti, acorda-mi putin credit si incearca sa-l vezi in conditiile cele mai bune. Pentru ca merita!!! James Cameron, care n-a mai facut nimic dupa Titanic a stat 10 ani sa dezvolte o camera cu care sa se poate filma optim 3D si i-a iesit intr-un mare fel. Oricum, dupa filmul asta n-o sa mai fii niciodata ce-ai fost. Iti schimba perceptia … si nu e doar parerea mea ci a multor oameni muult mai seriosi ca mine. Nu-ti dau detalii ci iti spun doar ca nimic nu te poate pregati pentru vizionarea acestui film (in IMAX, oriunde altundeva ar fi un rabat de 80% din efect).
    Ah si e adevarat, ar fi bine sa intelegi cat mai bine engleza, ceea ce sunt convinsa ca puteti ca sa eviti subtitrarea care iti „fura” mult prea mult din detaliile cadrului. Imagineaza-ti ca esti acolo, in film, si ca tot timpul trebuie sa-ti iei ochii de la personaje ca sa te uiti in jos la subtitrare. Caci este o mare diferenta intre cum se vede la IMAX si la 3D-ul obisnuit.Cam diferenta dintre vizionarea normala si 3D.
    Daca reusesti sa-l vezi, sa-mi spui si mie daca am avut dreptate. 🙂
    Smaranda

    • bored Februarie 23, 2010 la 6:02 am #

      Draga Smaranda eu unul nu as dori sa vad in nici un caz filmul asa cum recomanzi tu. de fapt l-am vazut pe laptop si in varianta cam. este doar un film scump. recomandarile tale conduc direct catre injectiile mentale la care sunt supuse oile care au acceptat de buna voie si injectiile anti porci (ce ironic). subliminalul diurn vine prin bufonii care se bucura de o toyota, sau de o alta marca de fier si plastic. in timp ce altii sunt tot mai metafizici si tacuti. apropo persoana lipsa, tu esti bine? la ce mai lucrezi? eu sunt la un ciorap, acum ii fac degetele… unde te-ai ratacit. macar daca erai in peru, as fi inteles dar probabil esti in pipera nu in peru.

      *vorbind singur* deci oamenii au fost anesteziati de tot. luati exemplu de la Friday Night cu Jonathan Ross si Richard & Judy. Ei nu s-au bucurat la o barca si un bentley ca diaconescu cu al lui zerotv. oamenii aia au rezistat in Angria si de aia un englez este cum este pentru ca stie ce se intampla cu el. la noi? oamenii cumpara otrava pe paine si noi ne mai luam un acaret si zicem ca facem jurnalism de gherila. gonzo jurnalismul era cu totul altceva domnilor care stiti cine a fost hunter s thompson.

      frumosii nebuni s-au transformat in vipurile cetei de corporatisti letargici ce se permuta intre servici-casa-club-munte-una mica din cand in cand-servici. ei sunt pierduti in iluzia ca ca chiar se face ceva (salvati planeta, stingeti lumina, vaaaai ce gripa nasoala faceti repede injectiile astea ca ne gandim la voi…) si ca au si viata artistica si sociala.

  5. bubul Ianuarie 7, 2010 la 10:25 am #

    La multi ani Craio! Bine ai revenit!:D

  6. axicos Ianuarie 11, 2010 la 11:49 pm #

    o da! de cand asteptam revenirea asta… pai sa treci la treaba atunci!

  7. ivy Ianuarie 12, 2010 la 6:30 pm #

    La multi ani!
    bine ai revenit 🙂

  8. ananymous Ianuarie 22, 2010 la 8:44 pm #

    :)mi se pare un moment potrivit.

    se poate sarii direct la 1:02 si termina la 3:48.:)
    si altfel, uite cine ar fi meritat nobel pt pace:

    ca nu l-a primit, demonstreaza ca prostioarele de premii se dau de obicei cui nu le merita, exact cum era si la scoala, cand eram noi mici.celor cu pile sau tocilarilor.
    asa ca-n locul ei, eu oricum nu l-as fi primit.
    tare, asa-i? 1:420…:))ce raport simpatic.
    :)da’ cum sa uitam visul?! pai nu putem face realitatea fara visul.:) putem uita visarea….
    cu energie loviim, cu energie loviim:)

    we come again! with a new shout! haa!
    ;;)

  9. rradu Februarie 13, 2010 la 9:37 pm #

    imi place la nebunie fotografia asta. am copy,merci!

Lasă un răspuns

