Ce nu ai accepta niciodata sa schimb la mine?

11 Mai

reprezentativ

8 răspunsuri to “Ce nu ai accepta niciodata sa schimb la mine?”

  1. artstate Mai 13, 2010 la 5:46 am #

    in primul rand – vocea; pe ea o (re)cunosc cel mai bine si asa stiu ca esti tu;
    in al doilea rand – lucrurile in care crezi inclusiv umorul tau 🙂

  2. Sorin Mai 13, 2010 la 5:51 am #

    freza

  3. elenne Mai 13, 2010 la 6:49 pm #

    vocea…simtul umorului si realismul

  4. Ovidiu Mai 14, 2010 la 10:11 am #

    orice schimbare la tine ar fi binevenita. banu, freza, nu, e f ok, dar pacat ca nu ti-o vad dimineata. ‘Mea Culpa” sa stii ca nu-ti diminueaza deloc gafele. La gafe am inceput sa ‘ínchid urechile’ dar faptul ca vremea, singura rubrica care este a ta in totalitate, o spui mai prost decat ‘piesele de mobilier’ blonde de la TV, ma enerveaza tot mai tare …
    dar asta e doar parerea mea probabil
    important e ca tu-ti zambesti in oglinda dimineata

    • IoanaSSD Mai 14, 2010 la 8:49 pm #

      Catre baiatul perfect Ovidiu ;-)… ce frumos sa-ti dai cu parerea fara sa ai habar despre ce vorbesti! Si in final …despre ce vorbeam 😉

      • Ovidiu Mai 15, 2010 la 7:46 am #

        despre Craioveanu, Ioana, despre el vorbim, pt ca asa vrea el. Despre tine si mine nu vorbim.

  5. Irina Mai 15, 2010 la 9:54 pm #

    Domnu’Ovidiu e o leaca frustrat…mi se pare 😉

    • Ovidiu Mai 16, 2010 la 10:07 am #

      Sunteti cam monosilabici. Mai bine i-ai raspunde repede lui Vlad ce sa nu schimbe la el, ca o sa te trezesti ca si-a schimbat culoarea ochilor, blugii, si a si invatat engleza, iar tu o sa ramai fara idol.
      Daca toate cele 3 post-uri ar fi fost negative la adresa mariei sale, as fi spus probabil ca e un oltean ok, dar cum voi i-ati laudat buclele, m-am simtit nevoit sa atrag atentia ca e cel mai slab dintre cei 3 matinali.
      abia astept sa se fac iar luni sa-i ascult la cafea.

Lasă un răspuns

