Ajutati-ma sa inteleg.

17 mai

De ce sunt unii oameni atat de vehementi cand vine vorba de publicitatea de  pe blogul altuia.Acesti oameni imi creaza senzatia ca ar fi cea mai mare crima sa introduci publicitate pe blog.Dar e blogul meu.Si in anumite contexte banii inseamna recunoastere hai sa recunoastem si asta.Si daca ma gandesc bine, si organul imi apartine.Foarte tareee !Haide sa-i trantim si lui putina publicitate!Sa scriem ceva pe el:un r intr-un cerculet . Atitudinea asta ma duce cu gandul la ceva de genul:baaa ce faci baaa,pai tu prosperi aici in vazul nostra baaaa…..te-ai vandut baaaa ..te-ai vandut pe baaaani.si toate astea in timp ce tu …?tu ce faceai?si raspunsul tau vine mai sincer  ca niciodata:Nu faceam altceva decat sa  critic.Probabil e singurul lucru de care esti in stare.Foarte original ..ce sa zic….

Reclame

4 răspunsuri to “Ajutati-ma sa inteleg.”

  1. Machiaveliq mai 17, 2010 la 9:18 am #

    Am senzaţia că reproşurile astea apar doar la persoanele publice. Eu nefiind o persoană publică (sau pudică) a funcţionat invers, când lumea a văzut că am reclamă pe blog a zis „Ăsta e citit din moment ce are reclamă.. hai să îl citesc şi eu” sau un exemplu şi mai bun, de când i-am zis unui amic că eu câştig 1000 de euro pe blog (vrăjeală evident) tipu’ mă citeşte aproape zilnic :))
    Cât despre faza cu „Bă te-ai vândut” parcă la fel ai păţit şi în perioada alegerilor electorale când te-ai dat părerea despre candidaţi, ţin minte că te plângeai şi tu şi Dobro că v-au umplut de spam „ascultătorii”, cu mesaje de acest tip.

  2. Ionut Oprea mai 17, 2010 la 9:51 am #

    Hateri exista pe tot internetul, daca vrei sa vezi un loc in care colcaie, citeste articolele pozitive din vreo editie online de ziar, si acolo vei gasi preponderent hateri.

    Exista si pe bloguri, doar ca in numar mai redus fata de cei care participa la discutii. Si asta e bine. Cum rezolvam problema pe care ei o creeaza?

    Important e sa-ti pastrezi verticalitatea, chiar daca derulezi campanii, chiar daca scrii despre produse. In majoritatea campaniilor pe care le derulam, noi folosim transparenta, nu vad nici un motiv pentru care cineva ar ascunde ca a fost invitat si/sau platit de o companie pentru a scrie despre un produs, important e ca parerea sa fie autentica, sa fie chiar parerea omului respectiv despre acel produs sau serviciu, si nu o lauda ieftina si exagerata.

    Asta nu inseamna ca orice lauda e o reclama, doar ca trebuie sa fii sincer si transparent. Nu inteleg de ce ar trebui exclus ca un serviciu sau produs fie sa-ti placa, fie sa ti se para util.

    Si daca reusesti sa fii sincer si transparent, trebuie sa spui asta, ca sa le fie clar tuturor.

  3. Alexandru' mai 17, 2010 la 2:08 pm #

    Păi dă, bă, şi nouă! Ce? Crezi că te citim degeaba? Ce? Timpul nostru nu contează? Ei comedie!

  4. Sorin Stuparu mai 17, 2010 la 8:47 pm #

    Se zice ca oamenii au o capacitate mare de adaptare. Si societatea in care traim este un mediu la care trebuie sa ne adaptam, si pe langa apa, aer, mai ai nevoie si de bani 🙂
    daca nu te adaptezi, jungla te inchite.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

w

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: