Tu ce ai mai facut cat eu nu am mai facut nimic?

17 Mai

9 răspunsuri to “Tu ce ai mai facut cat eu nu am mai facut nimic?”

  1. cristian Mai 17, 2010 la 4:58 pm #

    am facut un pui la cuptor si ma gandesc la un vin alb!

    • Andreea Mai 27, 2010 la 7:36 pm #

      Buna Vlad sunt o mare fana a ta si a lui Dobro,va ascult in fiecare dimineata si reusiti sa ma bine dispuneti zi de zi de mult timp.as vrea sa dai un search despre baba Vanga si ce crezi despre asta..poate veti dezbate intr-o dimineata..

  2. Machiaveliq Mai 17, 2010 la 5:29 pm #

    Am fost la o bere cu un amic. (ca să şi rimeze) 😀

  3. Mitza Baston Mai 18, 2010 la 9:43 am #

    Am convins (impreuna cu inca vreo 4-500 de oameni) TIFF-ul sa renunte la sponsorizarea RMGC!

  4. keek Mai 18, 2010 la 10:44 am #

    nimicul absolut.

  5. Dan Ciulea Mai 18, 2010 la 1:46 pm #

    am ascultat eliberadio…am intrebat pe Petru ce fumeaza.. a zis ca nu fumeaza…am intrebat pe Ciuclaru ca ce fumeaza Petru … a zis ca Petru nu poate fuma… da’ io’ nu ii cred…fuymeaza ceva Petru si vreau si eu’ … nu te interesezi tu (daca tot nu faci nimic), ce fumeaza Petru … ca am impresia e legal 🙂

  6. constantin Mai 18, 2010 la 2:02 pm #

    am fost in excursie cu grupa mea si la filmul lui chisu in care speram sa-l vad pe Howard Stern al Romaniei : Andrei Gheorghe …
    excursia nu regret c-am facut-o , restul da .

  7. Ionut Iunie 18, 2010 la 6:22 am #

    Salut,

    Muncit, visat, baut, visat, mancat, visat, dormit, sperat.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Radio Guerrilla - OAMENII (episod nou) - BlogMeAway - Mai 18, 2010

    […] propun colegilor: Alex Vidia, Mihai Dobrovolschi, Vlad Craioveanu, Iulian Tanse, Zen – Petru Stratulat, Calin Gheorghe, Nic Cocarlea, Liviu Mihaiu si Mircea Oculeanu […]

Lasă un răspuns

