Recomandati-mi un site de poker pe bani si serios si cu meniu romanesc daca se poate

29 Iun

13 răspunsuri to “Recomandati-mi un site de poker pe bani si serios si cu meniu romanesc daca se poate”

  1. Bianca Iunie 30, 2010 la 11:45 am #

    pokerstars clar.

  2. mircea Iunie 30, 2010 la 1:33 pm #

    ai inebunit???? cine o inventat jocu de noroc lo inventat ptr ca era un puturos si hot in curu gol. Cel ce joaca ajunge ca el garantat in curu gol

    • nimendrum Iulie 6, 2010 la 7:50 am #

      pokerstars zic si eu. am jucat de cateva ori pe sume mici, au si turnee freerol, multi participanti, meniu in romana si in plus bonus la prima depunere si la urmatoarele.
      succes:) daca o sa castigi sa zici la radio poate ma lasa sotia sa mai depun si eu ceva:)

      • Bianca Iulie 6, 2010 la 2:39 pm #

        Am castigat de cateva ori. Chiar cred ca e o alegere buna pokerstars. In cazul in care suma pe care o sa o castig o sa fie demna de induplecat neveste o sa auzi de mine. Pana atunci bafta la freeroll-uri! 🙂

    • stefan August 19, 2010 la 7:37 am #

      si asta e o munca, cea mai grea cale usoara de a face bani.
      Vlad iti recomand pokerstars.

  3. valeria Iulie 4, 2010 la 7:53 am #

    tell us something new

  4. marcel Iulie 8, 2010 la 7:00 am #

    La mulți Anișori fetiței tale dragi! Din partea unui tătic de fată. Suntem noi mai speciali, ăștia cu fete…:))

  5. eugen din resita Iulie 8, 2010 la 10:22 am #

    Eu zic sa eviti pokerstars si full tilt, cel putin la inceput. Intra in reteaua ipoker, formata din peste 50 de siteuri cu platforma comuna. Pe full tilt, am ROI (return on investment) de 25-30%, pe cand in ipoker am 100%. daca intri pe ipoker, sa alegi un site care are si pariuri, pentru ca pariorii mai intra si la poker si, de regula, printre ei sunt cei mai multi pesti. De exemplu, bet365, unde am facut eu profitul cel mai mare.
    In ipoker americanii au interzis, pe cand pe stars si ft e plin de ei. Majoritatea sunt slabi, dar… la ei s-a inventat texas holdem, deci au ceva experienta.

  6. FLORINELO Septembrie 22, 2010 la 12:36 pm #

    ba unde dracu ai disparut? gaseste-ti in plm o televiziune si revino cu ceva, nu mai vegeta pe la tot felul de radio-uri de cacat!uite daca nu scriam pe google „vlad craioveanu zero”, sa ma mai amuz un pic, nu gaseam blogul asta de cacat ! fa bine si revino in plm la televiziune ca s-a saturat lumea de „Dansez pentru tine” sau „Happy hour” !

  7. Andra Septembrie 30, 2010 la 12:53 pm #

    Vezi http://www.pkr.com . Este cel mai ok din punctul meu de vedere (mult peste pokerstars sau full tilt).

  8. $$ Poker Martie 25, 2011 la 10:35 am #

    Depinde ce vrei sa faci in lumea pokerului, sa vezi cum e sau sa joci pe bune. Daca vrei sa joci pe bune nu cauta site-uri mici pt ca acolo se stiu toti intre ei si raman doar cei buni. Joaca pe site-uri mari Pokerstars sau Full Tilt Poker. Acolo vei intalni tot felul de jucatori slabi pana la pro. Jucatori de 10 centi sau de 219 dolari.
    Daca esti incepator si vrei sa inveti ar trebui sa vizitezi blogul meu http://pokerpebani.wordpress.com/

  9. underl1ne Octombrie 2, 2011 la 8:03 pm #

    Depinde la ce nivel esti in jocul de poker. Daca esti incepator ar trebui sa joci pe site-uri mici. Daca esti destul de bun iti incerci norocul la cele mari.
    Un lucru e cert daca esti incepator ar trebui sa lasi deoparet site-urile mari si ar trebui sa citesti sa te interesezi despre cum se joaca Pokerul pentru incepatori

Lasă un răspuns

