Din categoria ce se mai gaseste in bazarul la care m-am oprit in drumul spre munte….

5 Oct

8 răspunsuri to “Din categoria ce se mai gaseste in bazarul la care m-am oprit in drumul spre munte….”

  1. cpt. Burcea Octombrie 6, 2011 la 1:37 pm #

    ce s au mai scumpit vibratoarele!!!

  2. Nicoleta Octombrie 7, 2011 la 6:06 am #

    oh Doamne…..

  3. bitter.moon Octombrie 9, 2011 la 6:59 pm #

    Care era muntele acela ?

  4. Marian Tudor Octombrie 13, 2011 la 7:28 pm #

    La ce foloseste…scula?………da… broasca testoasa ce face?

  5. sorin Octombrie 19, 2011 la 12:14 am #

    Salutare,

    va ascult de mai bine de sapte ani, cu bune si rele, ma obisnuisem cu voi. Va descarcam emisiunea in fiecare zi si o ascultam a doua zi pe ipod. Dobro a spus ca Huidu, ar trebui sa se retraga un an, doi, dupa care sa revina. Cu alte cuvinte, un om care a ucis trei oameni nu trebuie sa mearga la inchisoare!! Ce ai fi facut daca in masina aceea era familia ta? Stiu ca este greu sa imi raspunzi si nu pt ca in masina nu a fost familia ta, ci pentru ca, inca, nu ai pierdut pe nimeni! Stii cum este in viata: sunt oameni cu principii si fara; eu am si tin la ele, tocmai de aceea renunt sa va mai ascult. O sa fie greu la inceput, dar trebuie sa merg mai departe. De data aceasta fara voi.
    Craio, ai revenit din concediu cu un tonus bun, ai glumitzele la tine tot timpul, esti in forma si bine dispus si, in plus, ai coloana vertebrala.
    Matei, sincer nu te-am placut la inceput, pt ca ma obisnuisem cu Ciuclaru, dar incet, incet, se pare ca incepi sa te impui. Am remarcat la tine, puncte de vedere, destul de curajoase, si este si mai curajos faptul ca il contrezi pe Dobro de o maniera hotarata. Ai grija, ca nu este obisnuit,si sa nu se umple paharul la un moment dat.
    Stiu ca o sa ziceti ca nu ati pierdut mare lucru, ci numai un ascultator, si sunt de acord cu voi. Un ascultator fidel insa, iar in zecile de mii de ascultatori nici nu se cunoaste. Stati linistit, nu o sa ascult celelalte posturi, pt ca ar insemna sa cobor mult sub demnitatea mea.
    In final, baieti, va doresc mult succes si multa bafta!!
    Semneaza,
    un fost ascultator de radio Guerrilla.

    • ciocarlie Octombrie 23, 2011 la 5:54 pm #

      Jucarelele le-ai luat?

  6. Ezechiell Octombrie 24, 2011 la 10:03 am #

    Bai!! ma Lasi ???ce drac ai atitudinea asta de muiere care tocmai si-a pierdut virginitatea …ESte un principiu simplu referitor la accidentul ala cu zeci de mii de victime si cu o tara isterica sa arda vrajitoarea ce rea pe rug,Omor prin imprudenta si cam asta e …o sa ia cu suspendare 8 Ani si pana crapa o sa se zvarcoleasca in pat…nu cred ca un om cu familia in masina intra intentionat pe contransens cu gandul sa omoare o gramada de Oameni .
    Si vezi ce drac faci cu principiile alea Misto ..du-te si tu in oras ia un pumn in gura bea o tuica ,trage-io unei tarfe si du-te acsa si da la MAXIM Radio Guerrila….:)))

  7. Troll Decembrie 22, 2011 la 10:45 am #

    Cum era aia? „I love trolling” 🙂

Lasă un răspuns

