la asta m-am ganditttt, de cand n-am mai postat nimiccc.(Hai Craiovaaa!!!)

3 oct.

4 răspunsuri to “la asta m-am ganditttt, de cand n-am mai postat nimiccc.(Hai Craiovaaa!!!)”

  1. Iranian Poet octombrie 4, 2010 la 6:15 am #

    Hello.
    I am Iranian.
    I am poet.
    please visit my blog and send your comment about my poems.

    http://smh-rahemobham.blogfa.com/

    this is my Yahoo ID:

    rahemobham70@yahoo.com

    your friend
    Seyed Morteza Hamidzadeh

Trackbacks/Pingbacks

  1. Io, Cabral, Bobby Voicu, Piticu, Vlad Craioveanu, hă, hă, hă » Chinezu - Un chinez ca tot romanu' - octombrie 5, 2010

    […] adevăraţi Boc şi Băsescu ai blogosferei :)))))))), imperiala prestanţă la consolă a lui Vlad Craioveanu, care ne-a aruncat în tăvăleală pe jos pe acolo prin hala aia unde am filmat :)))))))), râsul […]

  2. Intrecerea at » piticu .ro - octombrie 5, 2010

    […] si offline, daca in online ne tot batem in topuri si diverse chestii. Asa ca eu, Chinezu, Cabral, Vlad si Bobby am rupt un calculator in doua incercand sa vedem care-i mai care.  Bine, n-am fost […]

  3. Mobil 1 Global Challenge | AutoMOD.ro - octombrie 22, 2010

    […] abia atunci am inteles tot ce faceau zabaucii din film, adica Bobby Voicu, Chinezu, Cabral, Piticu, Vlad Craioveanu, Mihai Marinescu si Doru Sechelariu. Dar articolul nu e despre asta. Toti cei pe care i-am […]

Lasă un comentariu